Page 17 - Moja POHODA Leto 2010
P. 17

Moja POHODA 15



          POHODA E1 zvládne ďalšie údaje i funkcie





          Informačný systém POHODA E1 je určený pre firmy a náročných užívateľov, ktorým už „krabicové“
          riešenie nestačí a očakávajú od svojho systému niečo viac. POHODA E1 je systémom na rozmedzí
          ekonomických a ERP systémov – svojimi možnosťami a funkciami mieri do vyššej kategórie, jej
          zaobstaranie však v žiadnom prípade neznamená investíciu radovo v tisícoch.

          Pre najvyšší rad systému POHODA je charakteristická použitá technológia klient-server, databáza
          SQL a bohatá ponuka nadštandardných a rozširujúcich funkcií, ktoré uľahčujú každodennú
          prácu s programom. V tomto texte Vám naznačíme, že sa POHODA E1 dokáže prispôsobiť Vašim
          individuálnym nárokom na zvláštne funkcie alebo potrebe sledovať ďalšie typy údajov.



          FUNKCIE PODĽA VAŠICH PRIANÍ                         VLASTNÉ POLIA, ZOZNAMY
                                                              A TLAČOVÉ ZOSTAVY
          POHODA E1 umožňuje:
             tvorbu zákazníckych riešení s využitím SQL skriptov podľa prianí   POHODA E1 umožňuje:
            užívateľa                                            pridávanie vlastných políčok do dokladov podľa špecifických
             spúšťanie pripravených riešení z prostredia systému POHODA E1,   potrieb firmy
            automaticky alebo v závislosti na konkrétnej udalosti    vytváranie vlastných výklopných/rolovacích zoznamov,
                                                                prehľadov a tlačových zostáv s týmito novými poliami
          Ako na to?
          Pre tvorbu týchto funkcií je nevyhnutná znalosť SQL jazyka,   Ako na to?
          databázovej štruktúry a logiky systému POHODA. Kontaktujte preto   Pridať nové pole na sledovanie dôležitých údajov, rovnako ako
          najlepšie najbližšiu pobočku alebo centrálu našej spoločnosti, príp.   vytvoriť si vlastné výklopné zoznamy, môžete vo väčšine agend.
          našich obchodných partnerov, a popíšte nám, čo k svojej práci   Pri nových poliach nastavíte ich typ, vzhľad a umiestnenie v
          potrebujete. My pre Vás zistíme, či a za akých technických podmienok   upravovanej agende. Nadefinujte nové polia v rôznych agendách
          je možné pre Vás takú funkciu vytvoriť a po odsúhlasení cenovej   zhodne, budú sa  tak automaticky prenášať spolu s ďalšími údajmi
          kalkulácie pre Vás riešenie na mieru pripravíme.    záznamu. O svoje nové polia môžete rozšíriť východiskové tlačové
                                                              výstupy, príp. si môžete vytvoriť kompletne vlastnú tlačovú zostavu.
          Na čo sa to hodí?
          Externé nástroje a špecifické funkcie Vám môžu usporiť mnoho času,   Na čo sa to hodí?
          a tým i Vaše prostriedky, napríklad s týmito činnosťami:  Nové polia nájdu uplatnenie napríklad v dokladoch spojených
                                                              s predajom. Vo vydaných faktúrach tak môže pribudnúť údaj
          Rýchly import cien a ich aktualizácie:              o type dopravy alebo číslo poštovej zásielky. Rovnaký údaj sa môže
          Potrebujete každý deň aktualizovať ceny tovaru podľa cenníka   tlačiť na balíkovú sprievodku, zobrazovať v interných prehľadoch
          svojho najväčšieho dodávateľa? Na zákazku vytvorený nástroj sa o to   a zostavách, kde je možné podľa neho záznamy radiť či filtrovať
          postará. Cenník od dodávateľa uložíte do vybranej zložky a spustíte   atď.
          importný nástroj. V priebehu niekoľkých desiatok sekúnd môžete mať
          napríklad pri tisícoch položkách zásob aktualizované ako ich nákupné   Užívateľské pole s výklopným zoznamom je možné využiť pre
          ceny, tak i z nich  odvodzované predajné ceny vrátane zliav.  označenie a sledovanie stavu spracovania dokladu. Príkladom
                                                              môžu byť prijaté faktúry. Pri zápise došlej faktúry asistentka nastaví
          Hromadná fakturácia:                                hodnotu stavu „Čaká na schválenie“. Manažér, ktorý sleduje výdaje
          Máte stálych zákazníkov, ktorým pravidelne vystavujete faktúry, či   a preplácanie dokladov, zmení stav na „Schválené“. Účtovník tak
          už na paušálne alebo rôzne vysoké čiastky, príp. ich kombinácie?   jednoducho zistí, ktoré faktúry sú schválené, môže ich zaúčtovať
          Ušetríte si hodiny a hodiny práce za každý mesiac vďaka externému   a vložiť do príkazu k úhrade.
          nástroju, ktorý za Vás vystaví i stovky takých faktúr v priebehu
          niekoľkých sekúnd a na jedno kliknutie.             Obdobne môže užívateľský zoznam pomôcť taktiež napríklad pri
                                                              sledovaní stavu vybavenia objednávok, vrátane tých, ktoré sú
          Dopĺňanie správnych parametrov zaúčtovania zásob:   vytvorené prostredníctvom e-shopu. Zmena stavu objednávky
          Zakladáte často nové skladové položky? Obávate sa, že by neskúsený   v systéme POHODA sa pomocou XML komunikácie prenesie do
          užívateľ mohol nesprávne nastaviť ich zaúčtovanie? Tak sa môžete   e-shopu, a ten, pokiaľ to umožňuje, automaticky odošle informačný
          spoľahnúť na externý nástroj, ktorý do karty zásoby doplní správne   e-mail zákazníkovi. O priebežnom stave objednávky tak môžete mať
          účty podľa príslušnosti skladovej položky k vybranému členeniu, a to   prehľad nielen Vy ako užívatelia systému POHODA, ale taktiež Vaši
          celkom automaticky pri uložení akejkoľvek zmeny záznamu.  zákazníci.
   12   13   14   15   16   17   18   19   20