Page 16 - Moja POHODA Leto 2011
P. 16

14  www.pohoda.sk




               Zaujíma nás, čo si myslíte






                  Mnohí z Vás sa v máji zapojili do nášho prieskumu a v dotazníku, ktorý sme
                  pripravili do Zákazníckeho centra, ste sa s nami podelili o svoje názory a postrehy
                  k ekonomicko-informačnému systému POHODA, k našim službám, zákazníckej podpore, komunikácii
                  a pod. Vypĺňali ste dôkladne a podrobne. Na rovnakej úrovni sa budeme Vašim odpovediam venovať
                  zase my, pretože sú pre nás hodnotným odrazovým mostí kom k presnejšiemu nasmerovaniu vývoja
                  programu POHODA a k prispôsobeniu a vylepšeniu služieb, ktoré Vám ponúkame a poskytujeme.







               Okomentované výsledky päti ce vybraných otázok z dotazníka Vám
               prinášame na tejto dvojstrane. Pokiaľ Vás zaujímajú podrobnejšie
               štati sti ky a grafy k jednotlivým otázkam z nášho prieskumu,   ČO NA PROGRAME POHODA NAJVIAC OCEŇUJETE
               navští vte Zákaznícke centrum, kde sú zverejnené.             A PREČO STE SI HO VYBRALI?
                                                                             Vybrať ste mohli viacero odpovedí a z nich jednoznačne
                                                                             vyplynulo, že viac ako 50 % odpovedajúcich zákazníkov
                                                                             oslovilo jednoduché a intuití vne ovládanie a pomer
                                                                             ceny a výkonu. Možnosti  a funkcie programu podľa Vás
                                                                             dobre využijú a pochopia úplní nováčikovia i skúsení
                                                                             užívatelia a oslovujú ako malých podnikateľov, tak aj
                                                                             fi rmy so širším podnikateľským záberom. I jednoduchá
                                                                             ovládateľnosť je dôvod, prečo POHODA často víťazí nad
                                                                             inými účtovnými programami, rovnako ako skutočnosť,
                                                                             že ide o rýdzo slovenský program, čo zaručuje aktuálne
                                                                             a spoľahlivo zapracované legislatí vne zmeny.










               Jednoduché   Pomer ceny   Zaistenie   Skutočnosť,   Odporučenie   Jednanie   Internet: Našli   Iný dôvod  Odporučenie
               a intuití vne   a výkonu   zákazníckej   že to je   od známych   pracovníkov   sme program    od partnera
               ovládanie   (možnosti ,   podpory  slovenský   alebo       STORMWARE   POHODA pri             spoločnosti
                           funkcie)               program     obchodných   pri prezentácii   hľadaní na      STORMWARE
                           programu               (kvôli      partnerov   programu   internete
                                                  legislatí ve)






                                                     Neboli sme
                                                     s poskytnutou
               AKO HODNOTÍTE SLUŽBY, KTORÉ POSKYTUJE   službou spokojní                               Kvalita a ponuka služieb
               SPOLOČNOSŤ STORMWARE?                                                                  je dostačujúca
                                                     3 %
               Pri tejto otázke ste mohli zaškrtnúť iba                                               48 %
               jednu odpoveď. Zákazníci sú so súčasnou
               ponukou našich služieb spokojní a považujú   Privítali by sme ďalšie
               ich za dostačujúce. Táto odpoveď teda   služby
               potvrdzuje našu domnienku, že skôr ako na   6 %                                        Okrem zákazníckej
               zavádzanie nových služieb sa v budúcnosti                                              podpory žiadne ďalšie
               zameriame prevažne na zlepšovanie tých                                                 služby nevyužívame
               doterajších.                                                                           43 %
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20