Page 16 - Moja POHODA Leto 2011
P. 16
14 www.pohoda.sk
Zaujíma nás, čo si myslíte
Mnohí z Vás sa v máji zapojili do nášho prieskumu a v dotazníku, ktorý sme
pripravili do Zákazníckeho centra, ste sa s nami podelili o svoje názory a postrehy
k ekonomicko-informačnému systému POHODA, k našim službám, zákazníckej podpore, komunikácii
a pod. Vypĺňali ste dôkladne a podrobne. Na rovnakej úrovni sa budeme Vašim odpovediam venovať
zase my, pretože sú pre nás hodnotným odrazovým mostí kom k presnejšiemu nasmerovaniu vývoja
programu POHODA a k prispôsobeniu a vylepšeniu služieb, ktoré Vám ponúkame a poskytujeme.
Okomentované výsledky päti ce vybraných otázok z dotazníka Vám
prinášame na tejto dvojstrane. Pokiaľ Vás zaujímajú podrobnejšie
štati sti ky a grafy k jednotlivým otázkam z nášho prieskumu, ČO NA PROGRAME POHODA NAJVIAC OCEŇUJETE
navští vte Zákaznícke centrum, kde sú zverejnené. A PREČO STE SI HO VYBRALI?
Vybrať ste mohli viacero odpovedí a z nich jednoznačne
vyplynulo, že viac ako 50 % odpovedajúcich zákazníkov
oslovilo jednoduché a intuití vne ovládanie a pomer
ceny a výkonu. Možnosti a funkcie programu podľa Vás
dobre využijú a pochopia úplní nováčikovia i skúsení
užívatelia a oslovujú ako malých podnikateľov, tak aj
fi rmy so širším podnikateľským záberom. I jednoduchá
ovládateľnosť je dôvod, prečo POHODA často víťazí nad
inými účtovnými programami, rovnako ako skutočnosť,
že ide o rýdzo slovenský program, čo zaručuje aktuálne
a spoľahlivo zapracované legislatí vne zmeny.
Jednoduché Pomer ceny Zaistenie Skutočnosť, Odporučenie Jednanie Internet: Našli Iný dôvod Odporučenie
a intuití vne a výkonu zákazníckej že to je od známych pracovníkov sme program od partnera
ovládanie (možnosti , podpory slovenský alebo STORMWARE POHODA pri spoločnosti
funkcie) program obchodných pri prezentácii hľadaní na STORMWARE
programu (kvôli partnerov programu internete
legislatí ve)
Neboli sme
s poskytnutou
AKO HODNOTÍTE SLUŽBY, KTORÉ POSKYTUJE službou spokojní Kvalita a ponuka služieb
SPOLOČNOSŤ STORMWARE? je dostačujúca
3 %
Pri tejto otázke ste mohli zaškrtnúť iba 48 %
jednu odpoveď. Zákazníci sú so súčasnou
ponukou našich služieb spokojní a považujú Privítali by sme ďalšie
ich za dostačujúce. Táto odpoveď teda služby
potvrdzuje našu domnienku, že skôr ako na 6 % Okrem zákazníckej
zavádzanie nových služieb sa v budúcnosti podpory žiadne ďalšie
zameriame prevažne na zlepšovanie tých služby nevyužívame
doterajších. 43 %