Page 22 - Moja POHODA Jeseň 2011
P. 22
20 www.pohoda.sk
PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA:
WERCO
Špecialista na záhradu
O prípravu užívateľských agend a ďalšie úpravy systému
POHODA na mieru sa postarala spoločnosť BHIT CZ s.r.o.
Tento partner spoločnosti STORMWARE sa zaoberá
vývojom nadstavbových riešení pre systém POHODA, ako
sú doplnkové aplikácie, špecializované užívateľské agendy
a skripty, úpravy tlačových zostáv a ďalšie odborové riešenia
podľa požiadaviek zákazníkov.
www.bhit.cz
O spoločnosti WERCO Vo výberovom konaní v hre bola vďaka predchádzajúcim
Spoločnosť WERCO SK spol. s r. o. sa od svojho vzniku v roku 2004 skúsenosti am okrem iných alternatí v takti ež POHODA. Po sérii
špecializuje na trh malej záhradnej techniky a ďalších výrobkov vstupných analýz, ktoré porovnávali pomerne rozsiahle požiadavky
pre dom a záhradu. Na základe dlhoročných skúseností v odbore spoločnosti s možnosťami tohto systému, bola na rokovanie prizvaná
a znalostí potrieb vlastníkov domov a záhrad navrhuje záhradnú takti ež spoločnosť BHIT CZ. Kvôli možnosti am úprav a platf orme
techniku pod vlastnou značkou HECHT®. Spoločnosť realizuje predaj využívajúcej SQL server, ktorý dokáže zaisti ť bezpečnosť údajov a
v kamenných predajniach a cez e-shop a prostredníctvom siete plynulosť prevádzky aj pri väčšom zaťažení programu, padla voľba na
obchodných partnerov. Samotnú výrobu kvôli rozsahu výrobného informačný systém POHODA E1. Na skúsenosti slovenskej dcérskej
programu spoločnosť postupuje špecializovaným výrobcom po spoločnosti s výberom a implementáciou systému, vrátane úprav
celom svete. Vďaka priamemu vzťahu výrobca-zákazník tak dokáže na mieru a nadstavbových riešení, sa pár mesiacov potom rozhodla
ponúknuť vysokú kvalitu za rozumnú cenu s dôrazom na komfort nadviazať takti ež česká spoločnosť WERCO.
obsluhy.
Po inštalácii systému POHODA bolo potrebné nastaviť systém zliav.
www.werco.sk Základom sú na sebe tri nezávislé zľavy: podľa priradenej predajnej
ceny a pre konkrétneho odberateľa, podľa typu odberu (nákup
v hotovosti , zľava za osobný odber a pod.) a univerzálna zľava na
Vstupné požiadavky vyžiadanie predajcu.
WERCO SK, ako dcérska spoločnosť, začala s rozvojom
podnikateľských akti vít a ponúkaného portf ólia narážať na Tieto zľavy sú aplikované kaskádovo za sebou, aby ich bolo možné
obmedzenia pôvodnej skladovej evidencie. Ocitla sa pred dôležitým pri každej fakturovanej položke kombinovať a mohli sa sčítať.
rozhodnutí m, ktorému inému systému svoje sklady zveriť, aby Na položke pritom užívateľ prehľadne vidí okrem výslednej ceny
zvládol všetky nové požiadavky na funkčnosť, príp. zastrešil aj po zľavách takti ež pôvodnú cenu za skladové karty i jednotlivé
účtovníctvo doposiaľ spracovávané externe. Nový systém mal poskytnuté zľavy v percentách.
okrem iného umožňovať podrobné nastavenie rabatovej politi ky
s kombináciou rôznych typov zliav, odosielanie údajov adries, počtu Užívateľovi stále zostáva ešte možnosť využiť v položke faktúry pole
ští tkov, ceny dobierok do aplikácie prepravnej spoločnosti GLS pre percentuálnu zľavu. Táto štandardná zľava programu POHODA
a posielanie SMS správ z fakturácie a servisu zákazníkom. sa však aplikuje až po uplatnení troch nezávislých zliav popísaných
v predchádzajúcom odseku a v rukách užívateľa sa tak stáva
Riešenie nástrojom pre špeciálnu individuálnu zľavu.
Informačný systém POHODA E1: sieťová verzia POHODA E1
Premium NET5 + 13 prídavných sieťových licencií POHODA E1 Administratí vu spojenú s GLS zásielkami spoločnosti WERCO značne
Premium CAL, celkom teda 18 počítačov; KASA Online. zjednodušuje užívateľská agenda. Použití m pridaného povelu
užívateľ priamo z konkrétnej vydanej faktúry, servisného alebo
Počet užívateľov: 18 reklamačného záznamu vytvorí zásielku. Iba zvolí, z koľkých balíkov