Page 14 - Moja POHODA Január 2011
P. 14

12 WWW.POHODA.SK




          a odošle ich do obchodu. Serverová časť PohodaConnectoru
          obrázok podľa potreby zmenší a uloží na server.

          7. Import prijatých objednávok do POHODY
          Sťahovanie objednávok prebieha periodicky – v tomto prípade
          každých 15 minút. Po naimportovaní do POHODY môže obsluha
          rovno vystaviť faktúru z objednávky. Ak zákazník objedná inú mernú
          jednotku, prejaví sa to aj v prenesenej objednávke. Objednávky
          z obchodu majú svoj číselný rad, takže ich je možné ľahko rozoznať.

          Záver
          Zákazník dostal plne automatizované riešenie, ktoré ho odbremenilo
          od plnenia internetového obchodu. Ostáva mu len v POHODE   Prijatá objednávka naimportovaná do programu POHODA – prvý produkt je v MJ
          plniť skladové karty a vybavovať objednávky, ktoré zákazníci môžu   balenie namiesto m2
          posielať 24 hodín denne, 365 dní v roku.



          PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA:


          XXL EUROPE, s.r.o.





                   Prepojenie POHODY s internetovým obchodom tretej strany,
                   pomocou software PohodaConnector od spoločnosti NextCom s.r.o.  www.xxl-europe.com


          Potreby zákazníka                                   priamo do databázy POHODY. V tomto prípade klient požadoval
          Spoločnosť XXL EUROPE, s.r.o. prevádzkuje úspešný internetový   stornovanie objednávok v internetovom obchode (v admine), ktoré
          obchod so značkovým oblečením www.xxl-europe.com. Predáva   sa prostredníctvom PohodaConnectoru prenášajú do programu
          tovar do viacerých krajín Európskej únie. Špecifickosť tohto prípadu   POHODA.
          bola v tom, že používa internetový obchod tretej strany – software
          EasyShop od českého výrobcu, takže bolo potrebné skoordinovať   5. Aktualizácia cien a obrázkov v programe POHODA
          sa s dodávateľom internetového obchodu. Požiadavka bola   Pomocou XML aktualizačného importu skladových kariet sa
          automaticky importovať prijaté objednávky, exportovať skladovú   aktualizujú predajné ceny v POHODE, tak aby korešpondovali
          zásobu, aktualizovať predajné ceny a obrázky v POHODE podľa   s cenami v internetovom obchode. Obrázky z obchodu sa priamo
          obchodu a automaticky stornovať objednávky v POHODE ak   zapisujú do databázy POHODY. Následne PohodaConnector zistí,
          nedôjde k platbe.                                   ktoré súbory s obrázkami ešte nie sú stiahnuté na serveri POHODY
                                                              a zaháji automatické sťahovanie.
          2.  Export skladovej zásoby
          Pre účely rýchlej synchronizácie skladovej zásoby, ktorá sa
          môže meniť aj každých pár sekúnd, sa v PohodaConnectore
          vytvoril vlastný export priamo z databázy POHODY,  ktorý sa
          následne odosiela do internetového obchodu a spracováva.
          PohodaConnector pravidelne prezerá skladové množstvá a ak dôjde
          k zmene od poslednej synchronizácie, vytvorí a odošle export.

          3. Synchronizácia prijatých objednávok
          Prijaté objednávky sú pravidelne importované do POHODY. Keďže
          zákazník dodáva tovar do viacerých krajín, bolo potrebné zabezpečiť
          správny import dodacích adries odberateľov aj s príslušným   Záver
          označením krajiny.                                  Napriek odlišným dodávateľom internetového obchodu
                                                              a prepojenia s POHODOU sa riešenie podarilo úspešne dotiahnuť do
          4. Storná objednávok                                cieľa. V súčasnosti sa pripravuje PohodaConnector na kompatibilitu
          XML import POHODY zatiaľ neumožňuje stornovanie prijatej   s viacerými riešeniami internetových obchodov, vrátane open-
          objednávky, takže pre tento prípad zapisuje PohodaConnector   source.
   9   10   11   12   13   14   15   16