Page 27 - Moja POHODA Jeseň 2017
P. 27
Moja POHODA 25
„S aplikáciou mPOHODA Linda predtým pracovala
len minimálne, a tak pre nás bola ideálnou adeptkou
na testovanie. Vybavili sme ju telefónom s mobilnou
aplikáciou, ktorú sme už vopred synchronizovali
s účtovným programom POHODA.“
Keď zazvonil telefón, Linda sa suverénne vžila do úlohy obchodníka. Na linke mala
„zákazníka“, ktorý rýchlo potreboval vystaviť a poslať dohodnutú faktúru. Hneď pri
prihlasovaní do aplikácie prešla Linda prvým testom – dvojfázovým prihlasovaním. Meno
a heslo poznala naspamäť, ale prekvapilo ju, keď od nej aplikácia chcela ešte ďalší kód.
Dvojfázové prihlasovanie je totiž v mPohode úplná novinka, ktorej úlohou je ešte
väčšie zabezpečenie údajov. Našťastie to poznala už z internetového bankovníctva, a tak
vygenerovaný kód bez problémov zadala do aplikácie a náš test to vôbec nepokazilo. Potom
už všetko išlo ako po masle – založenie nového odberateľa, vloženie zásob do faktúry
i odoslanie faktúry e-mailom zvládla na jednotku.
Aby o dohodnutom obchode mala prehľad tiež pani účtovníčka, musela Linda ešte vykonať
synchronizáciu údajov s programom POHODA. To ale nijako neponáhľalo, preto si to
naplánovala až na večer, do svojej obľúbenej kaviarne. Držala sa odporučeného postupu,
a tak sa pár kliknutiami do Pohody preniesla faktúra s novo založeným odberateľom a zo
skladu sa vyskladnili všetky predané zásoby.
CIEĽ DOSIAHNUTÝ, IDE SA ĎALEJ
Lindu na začiatku prekvapilo dvojfázové
Deň strávený s Lindou hodnotíme kladne – z testovania aplikácie „v teréne“ sme si odniesli prihlasovanie, ktoré poznala už zo svojho
veľa cenných skúseností a samozrejme tiež pár námetov na vylepšenie. Niektoré z nich už internetového bankovníctva
nájdete v najnovšej verzii mPohody (napríklad optimalizácia číselných radov faktúr), na
ďalších pracujeme.
Na novej informačnej ploche aplikácie mPOHODA si Linda v rýchlosti overila,
že sa vystavená faktúra preniesla do programu