Page 27 - Moja POHODA Leto 2018
P. 27

Moja POHODA 25





          údajov nie je dostatok zásoby na sklade, je
          doklad serverom mPOHODA odmietnutý.
          Snažte sa preto synchronizovať svoje mobilné
          zariadenie so serverom mPOHODA hneď,
          akonáhle máte internetové pripojenie
          k dispozícii. Predídete tak tomu, že Váš kolega
          vyskladní Vami predaný tovar skôr, ako Vy
          spustíte synchronizáciu údajov.


          Vytvárate si v programe POHODA vlastné
          formy úhrady a radi by ste ich používali tiež
          v aplikácii mPOHODA? Synchronizácia údajov
          Vám to teraz umožní.


          Spustením synchronizácie údajov sa do
          aplikácie mPOHODA prenášajú informácie
          o všetkých formách úhrady vytvorených
          v programe POHODA. Záznamy sa importujú
          automaticky bez toho, aby ste im museli
          pridávať príznak synchronizácie.
                                                     Na obrázku vidíte formu úhrady, ktorá bola vytvorená v programe POHODA a prenesená
                                                     do aplikácie mPOHODA

          V aplikácii mPOHODA sú synchronizované
          formy úhrady uvedené v rovnomennej agende
          v menu Nastavenie. V aplikácii nie je možné
          pracovať s formami úhrady typu Cudzia mena
          a Stravný lístok.
          Viac o formách úhrady v aplikácii mPOHODA
          sa dozviete v článku o novinkách mobilnej
          aplikácie mPOHODA na strane 28.

                                                  V agende Globálne nastavenie v sekcii mPOHODA sa kliknutím na tlačidlo
          Pri založení novej účtovnej jednotky    Nastavenie otvorí okno Sprievodca prepojením s aplikáciou mPOHODA. Ak
          v aplikácii mPOHODA sa synchronizáciou   v aplikácii mPOHODA aktuálne otvorená jednotka ešte neexistuje, vytvorí sa
          údajov z programu POHODA po novom       dokončením sprievodcu. Do novej firmy sú z programu POHODA automaticky
          prenášajú tiež predajné ceny a formy úhrady.   prenesené tiež predajné ceny a formy úhrady.








            INŠTALÁCIA VERZIE LETO 2018

            Novú verziu programu POHODA odporúčame nainštalovať   Inštalačné číslo nájdete:
            do rovnakého adresára, v akom máte nainštalovanú jeho   –  na potvrdení o licencii a zákazníckej podpore, ktoré
            predchádzajúcu verziu. Použite buď inštaláciu stiahnutú   bolo priložené k daňovému dokladu o kúpe licencie
            zo Zákazníckeho centra, alebo inštaláciu z CD.       k programu POHODA 2018, resp. o kúpe súboru služieb
                                                                 SERVIS 2018 k tomuto programu,
            Ak budete potrebovať pomôcť s inštaláciou novej verzie   –  vo svojom profile v Zákazníckom centre
            programu POHODA, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku   na www.stormware.sk/zc v sekcii Licencie.
            podporu:
                                                               Ak vlastníte prídavné sieťové a nesieťové licencie, doplnky
            tel.:    +421 2 59 429 959                         či rozšírenia, nájdete na odkazovaných miestach i čísla
            e-mail:  hotline@stormware.sk                      k týmto licenciám.
            V priebehu inštalácie budete vyzvaní k vyplneniu inštalačného   Pri akýchkoľvek pochybnostiach o platnosti inštalačného
            čísla. Ak ste používali verziu Január 2018, malo by byť toto číslo   čísla/čísel kontaktujte naše obchodné oddelenie
            predvyplnené. V prípade, že sa číslo nenačíta automaticky,   (tel.: +421 2 59 429 911, e-mail: expedicia@stormware.sk).
            vyplňte ho ručne.
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32