Page 27 - Moja POHODA Leto 2018
P. 27
Moja POHODA 25
údajov nie je dostatok zásoby na sklade, je
doklad serverom mPOHODA odmietnutý.
Snažte sa preto synchronizovať svoje mobilné
zariadenie so serverom mPOHODA hneď,
akonáhle máte internetové pripojenie
k dispozícii. Predídete tak tomu, že Váš kolega
vyskladní Vami predaný tovar skôr, ako Vy
spustíte synchronizáciu údajov.
Vytvárate si v programe POHODA vlastné
formy úhrady a radi by ste ich používali tiež
v aplikácii mPOHODA? Synchronizácia údajov
Vám to teraz umožní.
Spustením synchronizácie údajov sa do
aplikácie mPOHODA prenášajú informácie
o všetkých formách úhrady vytvorených
v programe POHODA. Záznamy sa importujú
automaticky bez toho, aby ste im museli
pridávať príznak synchronizácie.
Na obrázku vidíte formu úhrady, ktorá bola vytvorená v programe POHODA a prenesená
do aplikácie mPOHODA
V aplikácii mPOHODA sú synchronizované
formy úhrady uvedené v rovnomennej agende
v menu Nastavenie. V aplikácii nie je možné
pracovať s formami úhrady typu Cudzia mena
a Stravný lístok.
Viac o formách úhrady v aplikácii mPOHODA
sa dozviete v článku o novinkách mobilnej
aplikácie mPOHODA na strane 28.
V agende Globálne nastavenie v sekcii mPOHODA sa kliknutím na tlačidlo
Pri založení novej účtovnej jednotky Nastavenie otvorí okno Sprievodca prepojením s aplikáciou mPOHODA. Ak
v aplikácii mPOHODA sa synchronizáciou v aplikácii mPOHODA aktuálne otvorená jednotka ešte neexistuje, vytvorí sa
údajov z programu POHODA po novom dokončením sprievodcu. Do novej firmy sú z programu POHODA automaticky
prenášajú tiež predajné ceny a formy úhrady. prenesené tiež predajné ceny a formy úhrady.
INŠTALÁCIA VERZIE LETO 2018
Novú verziu programu POHODA odporúčame nainštalovať Inštalačné číslo nájdete:
do rovnakého adresára, v akom máte nainštalovanú jeho – na potvrdení o licencii a zákazníckej podpore, ktoré
predchádzajúcu verziu. Použite buď inštaláciu stiahnutú bolo priložené k daňovému dokladu o kúpe licencie
zo Zákazníckeho centra, alebo inštaláciu z CD. k programu POHODA 2018, resp. o kúpe súboru služieb
SERVIS 2018 k tomuto programu,
Ak budete potrebovať pomôcť s inštaláciou novej verzie – vo svojom profile v Zákazníckom centre
programu POHODA, neváhajte kontaktovať našu zákaznícku na www.stormware.sk/zc v sekcii Licencie.
podporu:
Ak vlastníte prídavné sieťové a nesieťové licencie, doplnky
tel.: +421 2 59 429 959 či rozšírenia, nájdete na odkazovaných miestach i čísla
e-mail: hotline@stormware.sk k týmto licenciám.
V priebehu inštalácie budete vyzvaní k vyplneniu inštalačného Pri akýchkoľvek pochybnostiach o platnosti inštalačného
čísla. Ak ste používali verziu Január 2018, malo by byť toto číslo čísla/čísel kontaktujte naše obchodné oddelenie
predvyplnené. V prípade, že sa číslo nenačíta automaticky, (tel.: +421 2 59 429 911, e-mail: expedicia@stormware.sk).
vyplňte ho ručne.