Page 31 - Moja POHODA Leto 2018
P. 31

Moja POHODA 29




                                                                              DOKLADY



                                                                              Kontrolujete si pred uložením dokladu, či máte
                                                                              správne uvedenú čiastku DPH? Po novom Vám
                                                                              to uľahčí nová záložka DPH.

                                      Vďaka novej záložke
                                      DPH bude jednoduchšie                   Doteraz bolo potrebné v mobilnej aplikácii
                                      skontrolovať, či máte všetko            mPOHODA pre kontrolu DPH prechádzať
                                      správne
                                                                              jednotlivé položky dokladu. Teraz pribudla
                                                                              platcom DPH na detaile dokladu nová záložka
                                                                              DPH, pomocou ktorej si môžete skontrolovať
                                                                              celkový súčet základov a DPH z celého
                                                                              dokladu.


                                                                              Nedošlo k preneseniu údajov z mobilnej
                                                                              aplikácie na server a neviete, kvôli čomu
                                                                              táto situácia vznikla? Po novom Vám bližšie
                                                                              informácie o vzniknutej chybe poskytnú
                                                                              detaily synchronizácie.


                                                                              Do záložky Poznámky pri všetkých typoch
                                                                              záznamov (doklady, adresár, cenník) pribudlo
                                                                              nové pole Detaily synchronizácie. Na prvý
                                                                              pohľad tak zistíte, či bol záznam z mobilnej
                                                                              aplikácie úspešne synchronizovaný na server,
                                                                              či tu nastala nejaká chyba.

                                                                              Kliknutím na ikonu detailu synchronizácie sa
                                                                              zobrazí dialógové okno, ktoré Vám poskytne
                                                                              bližšie informácie o stave synchronizácie.
                                                                              V prípade neúspešnej synchronizácie je
                                                                              uvedený popis vzniknutej chyby. Na jeho
                                                                              základe môžete príčinu odstrániť a vykonať
                                                                              novú synchronizáciu údajov alebo sa
                                                                              s uvedeným hlásením obrátiť na našu
                                                                              podporu, kde Vám poradia, ako danú situáciu
            Ak synchronizácia neprebehla                                      riešiť.
            úspešne, dozviete sa prečo

                                                                              Informácie o synchronizácii záznamu na
                                                                              server môžete zobraziť tiež povelom Detail
                                                                              synchronizácie umiestneným v menu s troma
                                                                              bodkami v hlavnom zozname. Tu navyše
                                                                              na prvý pohľad identifikujete neúspešne
                                                                              synchronizované záznamy pomocou ikony   .

                                                                              ADRESÁR



                                                                              V agende Adresár je možné pri odberateľovi
                                                                              zadať ďalšie obchodné a doplnkové údaje.


                                                                              Konkrétne môžete pri odberateľovi zadávať
                                                                              nové údaje, ako je číslo zákazníka, číslo
                                                                              zmluvy, webové stránky, dĺžka splatnosti faktúr
                                                                              či internú správu vzťahujúcu sa k obchodnému
                                                                              partnerovi.
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36