Page 8 - Moja POHODA Január 2010
P. 8
6 WWW.POHODA.SK
Foto: zdroj SAPELI
importované ako vydaná objednávka. Import dodacieho listu je tak Vďaka spokojnosti s priebehom implementácie systému POHODA
otázkou niekoľkých sekúnd. Pomocou čítačky čiarového kódu je sa spoločnosť RÖHRL rozhodla pre priebežnú spoluprácu s našimi
následne zadaná príjemka. Okamžitú a rýchlu kontrolu dodaného technikmi, čo potvrdzuje i majiteľ spoločnosti pán Richard Röhrl:
tovaru umožní užívateľom kontrolná tlačová zostava. Import „Vďaka spoločnosti STORMWARE sa nebudeme musieť starať
potvrdených kúpnych zmlúv je riešený ako externá úloha, ktorá o inštaláciu systému. Vždy po vydaní novej verzie nám pracovník
poskytuje užívateľom možnosť kontroly nad potvrdením dodávateľa spoločnosti STORMWARE vzdialene nainštaluje aktuálnu verziu,
o prijatí a realizácii objednávky a následnou dodávkou objednaného vykoná prevod databázy a overí históriu vykonávania korektného
tovaru. Technicky sa jednalo o obdobné riešenie ako v prípade zálohovania a údržby databázy. Tento full-servis nám umožní plne sa
dodacích listov. sústrediť na prácu bez starostí o chod systému.“
Súčasťou implementácie systému POHODA bolo tiež zaistenie
importu skladových zásob z cenníka jednotlivých dodávateľov Harmonogram
a realizácia niekoľkých firemných školení. Všetci užívatelia boli na
špecializovaných školeniach oboznámení so základmi práce v systéme November 2008
POHODA a následne s účtovnými, skladovými a dokladovými oslovenie dodávateľa, prerokovanie požiadaviek,
postupmi. Vzhľadom k počtu užívateľov bola realizácia firemných konzultácia so spoločnosťou Sapeli
školení ideálnou možnosťou pre získanie všetkých vedomostí predloženie ponuky a návrhu firemného školenia
potrebných k efektívnej práci s programom.
December 2008
Spoločnosť RÖHRL pripravuje naviazanie svojho súčasného
internetového obchodu na systém POHODA. Cieľom je, aby dodávka a inštalácia systému
bolo i naďalej možné ponúkať zákazníkom produkty s rôznymi realizácia firemných školení
parametrami prostredníctvom e-shopu, samozrejme s čo
najtesnejšou väzbou na systém POHODA a čo najväčšou Január 2009
automatizáciou činností spojených so sledovaním a vybavovaním realizácia prvého kroku importu elektronických dokladov
objednávok. Napríklad v kategórii dverí je potrebné rozlíšiť rozmery, Sapeli – dodacie listy
druh povrchovej úpravy, typ presklenia a použitého skla. Pri každých
dverách by sa tak mohlo ponúkať napríklad i viac než 50 variantov.
Z dôvodu zachovania prehľadnosti sa však návštevníkovi e-shopu Október 2009
zobrazuje iba jeden produkt s možnosťou výberu rôznych kombinácií realizácia druhého kroku importu elektronických dokladov
parametrov. Vďaka plánovanému prepojeniu sa bude zákazníkova Sapeli – potvrdenie kúpnej zmluvy
objednávka do systému POHODA načítavať s väzbou na presne
definovanú zásobu so zvolenými parametrami.