Page 21 - Moja POHODA Jeseň 2010
P. 21
Moja POHODA 19
PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA:
MAXI Group Slovakia s.r.o.
Riešenie spoločnosti BHIT CZ s.r.o. Viac informácií na www.pohodaplus.sk
v sekcii Užívateľské agendy
1. Vyjadrenie zákazníka Rozširujúci modul SMS pre POHODU E1
Implementácia využíva službu smartSMS.sk
Ako firma fungujeme od roku 2006.
Prevádzkujeme viacero internetových obchodov,
www.euronaradie.sk, www.kuchynskyriad.sk, 1. Popis systému
www.eurokrby.sk, www.rucnenaradie.sk, Pomocou modulu SMS je možné rozšíriť väčšinu bežných agend systému
a od 1. 11. 2010 spúšťame medzinárodný projekt POHODA o možnosť odosielania správ priamo z konkrétneho dokladu
www.Euroshopy.eu. Okrem toho prevádzkujeme aj v danej agende. V systéme sú definované šablóny SMS, pomocou ktorých
kamennú predajňu tiež napojenú na informačný systém sú správy odosielané. Pomocou premenných môže do konečnej správy
POHODA E1. užívateľ okrem statického textu vkladať i údaje z odosielaného dokladu. Pre
každú agendu je definovaný zoznam šablón, ktoré je možné priamo pre ňu
Pre POHODU sme sa rozhodli, pretože sme chceli použiť – každá agenda má teda svoj zoznam šablón. Modul udržiava históriu
prepojenie skladového hospodárstva a účtovníctva odoslaných SMS správ.
predajne a jednotlivých e-shopov. A po analýze nám vyšla
POHODA ako najlepšia voľba či už sa to týka funkčnosti,
možnosti variability a pridania jednotlivých modulov 2. SMS Šablóny
podľa želania, alebo aj cenovo výhodné riešenie. Pomocou užívateľskej agendy SMS Šablóny je možné definovať jednotlivé
šablóny pre odosielanie SMS správ. Text šablóny môže byť samozrejme
S POHODOU sme dosiahli to, že všetky objednávky statický, ale je možné taktiež využiť možnosti premenných. Do konečného
z e-shopov sa nám automaticky importujú do programu, textu, ktorý je potom odoslaný zákazníkovi, sa tak môže premietnuť
celú administráciu objednávok spracúvame už napríklad číslo dokladu, celková čiastka, neuhradená čiastka, variabilný
v programe, či už je to zasielanie hromadných emailov, symbol, splatnosť alebo iný údaj z hlavičky odosielaného dokladu. Ako
potvrdení objednávok, zmeny termínov dodania, premennú je možné dokonca použiť i voliteľný parameter, v ktorom užívateľ
a rôznych informačných emailov. Najnovšie sme aplikovali či systém udržiava niektorú ďalšiu informáciu podstatnú pre jeho business
aj modul SMS, ktorý automaticky odosiela z programu (napr. telefónne číslo na dopravnú službu, ktorú bol balíček zákazníkovi
POHODA zákazníkom informácie prostredníctvom SMS odoslaný, kontaktný telefón na obchodníka vybavujúceho danú objednávku
správ (informácie o zaslaní zásielky, o čísle zásielky, a podobne). Premenné sú vždy definované pomocou znaku percent ‘%’
sume dobierky, atď.). Dokonca nám POHODA exportuje a ako premennú je možné použiť ľubovoľné databázové pole z hlavičky
dáta aj do programu pre objednávanie prepráv pre dokladu. Zoznam dostupných polí možno väčšinou nájsť v Report Designeri.
kuriérske spoločnosti, to znamená, že celý proces je plne
automatizovaný (netreba nič ručne prepisovať, tým sa
celý proces zrýchlil minimálne o 50 %).
Veľmi intenzívne využívame aj reklamačný modul, kde
sme si vytvorili rôzne formuláre pre každé servisné
stredisko zvlášť.
Ďalšou výhodou je export a import hromadných príkazov
pre banky – toto nám tiež veľmi zrýchlilo prácu.
Stanislav Vilezinsky
Obchodný riaditeľ – konateľ
MAXI Group Slovakia s.r.o.
www.euroshopy.sk Obrázok demonštruje ukážku definície šablón.