Page 21 - Moja POHODA Jeseň 2010
P. 21

Moja POHODA 19



          PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA:





          MAXI Group Slovakia s.r.o.




          Riešenie spoločnosti BHIT CZ s.r.o.                                        Viac informácií na www.pohodaplus.sk

                                                                                                v sekcii Užívateľské agendy


          1. Vyjadrenie zákazníka                       Rozširujúci modul SMS pre POHODU E1
                                                        Implementácia využíva službu smartSMS.sk
          Ako firma fungujeme od roku 2006.
          Prevádzkujeme viacero internetových obchodov,
          www.euronaradie.sk, www.kuchynskyriad.sk,     1. Popis systému
          www.eurokrby.sk, www.rucnenaradie.sk,         Pomocou modulu SMS je možné rozšíriť väčšinu bežných agend systému
          a od 1. 11. 2010 spúšťame medzinárodný projekt   POHODA o možnosť odosielania správ priamo z konkrétneho dokladu
          www.Euroshopy.eu. Okrem toho prevádzkujeme aj   v danej agende. V systéme sú definované šablóny SMS, pomocou ktorých
          kamennú predajňu tiež napojenú na informačný systém   sú správy odosielané. Pomocou premenných môže do konečnej správy
          POHODA E1.                                    užívateľ okrem statického textu vkladať i údaje z odosielaného dokladu. Pre
                                                        každú agendu je definovaný zoznam šablón, ktoré je možné priamo pre ňu
          Pre POHODU sme sa rozhodli, pretože sme chceli   použiť – každá agenda má teda svoj zoznam šablón. Modul udržiava históriu
          prepojenie skladového hospodárstva a účtovníctva   odoslaných SMS správ.
          predajne a jednotlivých e-shopov. A po analýze nám vyšla
          POHODA ako najlepšia voľba či už sa to týka funkčnosti,
          možnosti variability a pridania jednotlivých modulov   2. SMS Šablóny
          podľa želania, alebo aj cenovo výhodné riešenie.  Pomocou užívateľskej agendy SMS Šablóny je možné definovať jednotlivé
                                                        šablóny pre odosielanie SMS správ. Text šablóny môže byť samozrejme
          S POHODOU sme dosiahli to, že všetky objednávky   statický, ale je možné taktiež využiť možnosti premenných. Do konečného
          z e-shopov sa nám automaticky importujú do programu,   textu, ktorý je potom odoslaný zákazníkovi, sa tak môže premietnuť
          celú administráciu objednávok spracúvame už   napríklad číslo dokladu, celková čiastka, neuhradená čiastka, variabilný
          v programe, či už je to zasielanie hromadných emailov,   symbol, splatnosť alebo iný údaj z hlavičky odosielaného dokladu. Ako
          potvrdení objednávok, zmeny termínov dodania,   premennú je možné dokonca použiť i voliteľný parameter, v ktorom užívateľ
          a rôznych informačných emailov. Najnovšie sme aplikovali   či systém udržiava niektorú ďalšiu informáciu podstatnú pre jeho business
          aj modul SMS, ktorý automaticky odosiela z programu   (napr. telefónne číslo na dopravnú službu, ktorú bol balíček zákazníkovi
          POHODA zákazníkom informácie prostredníctvom SMS   odoslaný, kontaktný telefón na obchodníka vybavujúceho danú objednávku
          správ (informácie o zaslaní zásielky, o čísle zásielky,   a podobne). Premenné sú vždy definované pomocou znaku percent ‘%’
          sume dobierky, atď.). Dokonca nám POHODA exportuje   a ako premennú je možné použiť ľubovoľné databázové pole z hlavičky
          dáta aj do programu pre objednávanie prepráv pre   dokladu. Zoznam dostupných polí možno väčšinou nájsť v Report Designeri.
          kuriérske spoločnosti, to znamená, že celý proces je plne
          automatizovaný (netreba nič ručne prepisovať, tým sa
          celý proces zrýchlil minimálne o 50 %).

          Veľmi intenzívne využívame aj reklamačný modul, kde
          sme si vytvorili rôzne formuláre pre každé servisné
          stredisko zvlášť.

          Ďalšou výhodou je export a import hromadných príkazov
          pre banky – toto nám tiež veľmi zrýchlilo prácu.

          Stanislav Vilezinsky
          Obchodný riaditeľ – konateľ
          MAXI Group Slovakia s.r.o.
          www.euroshopy.sk                                                          Obrázok demonštruje ukážku definície šablón.
   16   17   18   19   20   21   22   23   24