Page 38 - Moja POHODA Leto 2018
P. 38
k programu POHODA
RSHOP – Inovatívna e-commerce
platforma pre rastúce značky
Zabezpečuje komplexné prepojenie
na ekonomický systém POHODA, ktoré
vám prinesie užívateľský komfort,
zrozumiteľnosť, stabilitu a výsledky.
Riešenie je optimalizované pre efektívny
predaj v rámci B2B aj B2C a spĺňa všetky
náležitosti GDPR.
Prípadová štúdia e-shopu Aký bol priebeh projektu
Svetnapojov.sk s prepojením Spoločnosť Riešenia, spol. s r.o. na začiatku projektu s klientom
v rámci technickej analýzy identifikovala kľúčové časti projektu
na systém POHODA E1 a popísala sa presná komunikácia medzi programom POHODA
a internetovým obchodom postaveným na e-commerce platforme
od spoločnosti RIESENIA.com RSHOP.
Svet nápojov je jedným z popredných online predajcov Synchronizácia produktového katalógu (skladu)
kvalitného alkoholu na Slovensku. Primárnym S klientom bolo stanovené, že všetky údaje o produktoch vrátane
predajným kanálom je internetový obchod. Okrem obrázkov budú vypĺňané v rámci POHODY a do e-shopu sa budú
neho spoločnosť prevádzkuje aj dve kamenné prenášať v pravidelných intervaloch cez XML komunikáciu. Kategórie
prevádzky. Spoločnosť obsluhuje B2C aj B2B boli v rámci programu POHODA zadefinované v agende Kategórie
zákazníkov predovšetkým z oblasti HORECA. internetových obchodov a priradili sa do nich príslušné skladové karty.
V rámci projektu bola tiež riešená príprava pre jazykové verzie
Dôvody realizácie projektu stránky, kde boli použité API služby Google Translate. Ak teda klient
zmení v programe POHODA akýkoľvek produktový údaj, v rámci
• Vybudovať nový e-shop zostavený na základe synchronizácie sa zmení aj v e-shope a následne sa automaticky
užívateľského prieskumu. upravia aj všetky preklady. RSHOP bol tiež pripravený na individuálne
• Zjednotiť a previazať údaje o produktoch na stránke ceny, meny, daňové skupiny a skladové dostupnosti pre jednotlivé
e-shopu a v systéme POHODA E1. jazykové verzie.
• Zautomatizovať nahlasovanie SBL pre colnú správu.
• Zefektívniť proces vybavenia objednávky prepojením Nastavenie a overovanie dostupnosti tovaru, ktoré prebieha v opa-
RSHOPU a POHODY, čím sa odstránilo duplicitné kovaných intervaloch, boli kľúčové požiadavky zo strany klienta. Pri
vypĺňanie údajov. Vďaka tomu sa znížila chybovosť vzniku objednávky sa obratom znižuje stav skladovej zásoby v e-sho-
a v niektorých prípadoch sa dosiahla i významná pe. Zároveň sa okamžite synchronizuje objednávka, čím sa rezervuje
úspora nákladov. požadované množstvo aj na strane programu POHODA. Ak chce
• Segmentovať typy zákazníkov a môcť im zákazník nakúpiť väčšie množstvo ako má obchod na sklade, e-shop
prispôsobiť ponuku a ceny. mu umožní nákup len do výšky skladovej zásoby. Nedostupné produk-