Page 38 - Moja POHODA Leto 2018
P. 38

k programu POHODA




          RSHOP – Inovatívna e-commerce


          platforma pre rastúce značky








                                                                          Zabezpečuje komplexné prepojenie
                                                                          na ekonomický systém POHODA, ktoré
                                                                          vám prinesie užívateľský komfort,
                                                                          zrozumiteľnosť, stabilitu a výsledky.


                                                                          Riešenie je optimalizované pre efektívny
                                                                          predaj v rámci B2B aj B2C a spĺňa všetky
                                                                          náležitosti GDPR.








          Prípadová štúdia e-shopu                        Aký bol priebeh projektu

          Svetnapojov.sk s prepojením                     Spoločnosť Riešenia, spol. s r.o. na začiatku projektu s klientom
                                                          v rámci technickej analýzy identifikovala kľúčové časti projektu
          na systém POHODA E1                             a popísala sa presná komunikácia medzi programom POHODA
                                                          a internetovým obchodom postaveným na e-commerce platforme
          od spoločnosti RIESENIA.com                     RSHOP.


          Svet nápojov je jedným z popredných online predajcov   Synchronizácia produktového katalógu (skladu)
          kvalitného alkoholu na Slovensku. Primárnym     S klientom bolo stanovené, že všetky údaje o produktoch vrátane
          predajným kanálom je internetový obchod. Okrem   obrázkov budú vypĺňané v rámci POHODY a do e-shopu sa budú
          neho spoločnosť prevádzkuje aj dve kamenné      prenášať v pravidelných intervaloch cez XML komunikáciu. Kategórie
          prevádzky. Spoločnosť obsluhuje B2C aj B2B      boli v rámci programu POHODA zadefinované v agende Kategórie
          zákazníkov predovšetkým z oblasti HORECA.       internetových obchodov a priradili sa do nich príslušné skladové karty.

                                                          V rámci projektu bola tiež riešená príprava pre jazykové verzie
          Dôvody realizácie projektu                      stránky, kde boli použité API služby Google Translate. Ak teda klient
                                                          zmení v programe POHODA akýkoľvek produktový údaj, v rámci
          •  Vybudovať nový e-shop zostavený na základe   synchronizácie sa zmení aj v e-shope a následne sa automaticky
           užívateľského prieskumu.                       upravia aj všetky preklady. RSHOP bol tiež pripravený na individuálne
          •  Zjednotiť a previazať údaje o produktoch na stránke   ceny, meny, daňové skupiny a skladové dostupnosti pre jednotlivé
           e-shopu a v systéme POHODA E1.                 jazykové verzie.
          •  Zautomatizovať nahlasovanie SBL pre colnú správu.
          •  Zefektívniť proces vybavenia objednávky prepojením   Nastavenie a overovanie dostupnosti tovaru, ktoré prebieha v opa-
           RSHOPU a POHODY, čím sa odstránilo duplicitné   kovaných intervaloch, boli kľúčové požiadavky zo strany klienta. Pri
           vypĺňanie údajov. Vďaka tomu sa znížila chybovosť   vzniku objednávky sa obratom znižuje stav skladovej zásoby v e-sho-
           a v niektorých prípadoch sa dosiahla i významná   pe. Zároveň sa okamžite synchronizuje objednávka, čím sa rezervuje
           úspora nákladov.                               požadované množstvo aj na strane programu POHODA. Ak chce
          •  Segmentovať typy zákazníkov a môcť im        zákazník nakúpiť väčšie množstvo ako má obchod na sklade, e-shop
           prispôsobiť ponuku a ceny.                     mu umožní nákup len do výšky skladovej zásoby. Nedostupné produk-
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43