Page 39 - Moja POHODA Leto 2018
P. 39

ty zostávajú naďalej zobrazené na stránke e-shopu a zákazník
          má možnosť online dopytu na dostupnosť tovaru. Prihlásený
          B2B zákazník vidí presné skladové zásoby tovaru i s prepočtom
          balení na kartóny.                                    Referencie spokojných klientov
                                                                s integrovaným systémom
                                                                POHODA
          Segmentácia zákazníkov a pridanie cien
          Registrovaní zákazníci sa v rámci programu POHODA delia
          podľa definovaných segmentov s vlastnou cenotvorbou a pri-
          radenými pravidlami zobrazenia dostupného tovaru. Akcie sa
          spravujú na úrovni e-shopu s tým, že pri zobrazení sa overuje,
          či zákazník nemá priradenú výhodnejšiu cenu v rámci svojich
          nastavených cien.
                                                              prípadne predaj ďalšiemu distribútorovi alebo koncovému
                                                              zákazníkovi. Po prieskume existujúcich riešení sa zvolil
          Proces vybavenia objednávky                         a implementoval už existujúci modul, ktorý toto automatizuje.
          Pri vzniku objednávky v e-shope sa položky v objednávke
          automaticky rezervujú. V prípade platby cez platobnú bránu   V rámci online riešenia sa spoločnosť Riešenia, spol. s r.o.
          sa vykoná automatické overenie úhrady platby a objednávka   zamerala aj na potreby zákazníkov v zmysle možnosti
          sa ihneď automaticky prenesie do programu POHODA. Po   efektívneho vyhľadávania a filtrovania produktov, ktoré má
          vystavení faktúry v programe sa zmení stav objednávky   systém RSHOP postavené na technológii Elasticsearch. Tá
          v e-shope, ktorý posiela zákazníkovi e-mail notifikáciu. B2B   umožňuje rýchle a presné vyhľadávanie produktov a berie ohľad
          zákazníci majú v zákazníckom účte okrem histórie objednávok   na špecifiká cieľovej skupiny zákazníkov. Vie sa vysporiadať
          aj prístup ku všetkým daňovým dokladom.             aj s náročnejšími zadaniami. Ak napríklad zákazník vyhľadáva
                                                              podľa farby a e-shop má produkty evidované v angličtine,
                                                              dokáže systém nájsť relevantnú zhodu.
          Nahlasovanie SBL na colnú správu
          V rámci projektu bolo potrebné vyriešiť zákonnú povinnosť   Spoločnosti Riešenia, spol. s r.o. sa podarilo po redizajne sídla,
          nahlasovať množstvo liehu v SBL, ktoré zahŕňa jeho nákup   zautomatizovaní procesov spomenutých vyššie a nastavení
          a predaj. Každý predajca ma pridelené identifikačné číslo, na   kampaní, zvýšiť obraty e-shopu o 109 %. Za odvedenú
          základe ktorého je možné evidovať informácie o príjme tovaru   prácu získala spoločnosť cenu Digital PIE 2018 v kategórii
          od iného dodávateľa, ktorý má tiež povolenie na predaj liehu,   Performance.






                                                                                       Zoznam všetkých riešení na
          Viac informácií nájdete na                                                      www.pohodaplus.sk
          www.rshop.sk
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44